سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قهرمانان آخرین سیاه پوست

شرط بندی انفجار

قهرمانان آخرین سیاه پوست

هنک آرون آخرین بازیکن لیگ سیاه بود که موقعیت منظمی در لیگ برتر بیس بال داشت.

مینی میونسو آخرین بازیکن لیگ سیاه پوستی بود که در یک بازی لیگ برتر حضور داشت ، در سال 1980 در دو بازی برای شیکاگو وایت ساکس ظاهر شد.

باک اونیل آخرین بازیکن سابق لیگ Negro بود که در یک بازی حرفه ای ظاهر شد وقتی که در سال 2006 در دو بازی All Star از لیگ شمال حضور داشت.
پیش نویس لیگ برتر سال 2008

در تاریخ 5 ژوئن 2008 ، لیگ برتر بیس بال پیش نویس ویژه بازیکنان لیگ Negro را که زنده مانده اند برگزار کرد تا بر اساس مسابقه ، حذف خود را از لیگ های بزرگ تصدیق و اصلاح کند. ایده پیش نویس ویژه توسط Hall of Famer دیو وینفیلد شکل گرفت. هر تیم لیگ بزرگ یک بازیکن از لیگ های سیاه را به خدمت گرفت. Bobo Henderson، Joe B. Scott، Mule Miles، Lefty Bell، James "Red" Moore، Mack "The Knife" Pride و برادرش چارلی پراید (که به فعالیت افسانه ای در موسیقی کشور ادامه داد) از جمله بازیکنانی بودند که انتخاب شدند. همچنین امیلیو ناوارو که توسط نیویورک یانکیز تهیه شده بود ، پیش نویس شد که در زمان تهیه پیش نویس ، در 102 سالگی ، قدیمی ترین بازیکن حرفه ای بازی های توپ بود.
موزه

موزه بیس بال Negro Leagues در منطقه 18 و Vine در کانزاس سیتی ، میسوری واقع شده است.
تشخیص تمبر پستی
در 17 ژوئیه 2010 ، خدمات پستی ایالات متحده برای احترام به لیگ های حرفه ای بیس بال کاملا سیاه پوستان که از سال 1920 تا حدود 1960 فعالیت داشتند ، یک جفت مستاجر تمبر پستی 44 سنت ایالات متحده صادر کرد. تمبرها به طور رسمی در Negro منتشر می شدند موزه بیس بال لیگ ها ، در هنگام جشن بیستمین سالگرد موزه. یکی از تمبرها Rube Foster را به تصویر می کشد.