سفارش تبلیغ
صبا ویژن

1903–1912: نقل مکان به نیویورک و کوهستانی ها

شرط بندی انفجار

پارکینگ جدید تیم ، هیلتاپ پارک (به طور رسمی به عنوان "پارک لیگ آمریکایی" شناخته می شود) ، در یکی از بلندترین نقاط منهتن علیا - بین خیابان 165 و 168 ساخته شد. این تیم به عنوان Newland Highlanders نامگذاری شد. هواداران معتقد بودند که این نام به دلیل موقعیت مرتفع تیم در منهتن علیا ، یا اشاره به میراث اسکاتلندی-ایرلندی رئیس جمهور جوزف گوردون (کوهنوردان گوردون یک واحد نظامی شناخته شده اسکاتلند بودند) انتخاب شد.

در ابتدا از این تیم معمولاً آمریکایی های نیویورکی یاد می شد. از این تیم در Evening Journal به عنوان "مهاجمان" نیز یاد می شد. جیم پرایس ، سردبیر ورزش نیویورک پرس ، لقب غیررسمی Yankees (یا "Yanks") را برای باشگاه از اوایل سال 1904 ایجاد کرد ، زیرا در عناوین روزنامه راحت تر بود.
کوهستانی ها در سالهای 1904 ، 1906 و 1910 در مسابقات AL موفق به کسب مقام دوم شدند. در سال 1904 ، آنها بازی تعیین کننده را به آمریکایی های بوستونی که بعداً بوستون رد ساکس شدند ، از دست دادند. در آن سال ، جک چسبرو پارچ هایلندر رکورد برد یک فصل را 41. ثبت کرد. در این زمان توافق نامه رسمی سری جهانی وجود نداشت که در آن برندگان AL و NL با یکدیگر بازی کنند.

بین سالهای 1901 و 1903 ، بسیاری از بازیکنان و مربیان لیست اوریولس به غولها پریدند. در ژانویه 1903 ، "کنفرانس صلح" بین دو لیگ برای حل اختلافات و تلاش برای همزیستی برگزار شد. [نیاز به منبع] در این کنفرانس ، جانسون درخواست کرد یک تیم AL در نیویورک قرار داده شود تا در کنار غول های NL بازی کند. به رأی گیری گذاشته شد و 15 نفر از 16 مالک لیگ برتر در این باره توافق کردند. مالکان جدید اوریولز ، فرانک جی فارل و ویلیام اس دوری ، تیم را در سال 1903 به نیویورک منتقل کردند.